tirsdag den 12. februar 2008

Fødselsdag

På mandag den. 18. februar har denne blog 1 års fødselsdag, men hvordan ser fremtiden ud for Volley – West?

Jeg kunne igen lave et indlæg hvor jeg beklagede at der var gået længe siden sidste og hvor jeg igen forsøgte at forklare hvorfor men helt ærligt, det gider jeg faktisk ikke, i stedet vil jeg forsøge at forklare hvorfor jeg beholder siden, for det er jeg nemlig blevet enig med mig selv om at jeg gør (han var ikke helt nem at overtale)

Siden mit sidste indlæg her på siden (dateret 4. december 2007) har jeg gjort mig nogle overvejelser om følgende;

1. Hvorfor blev jeg egentlig blogger

2. Formålet med min blog

3. Fremtiden for min blog

Ad. 1. Jeg syntes egentlig det var/er en rigtig god måde at komme ud med personlige holdninger som jeg også skrev i mit første indlæg som kan læses her http://volley-west.blogspot.com/2007/02/ny-blog.html og derfor valgte jeg at starte min blog.

Men lidt senere i dette indlæg har jeg (heldigvis J) også skrevet følgende; var bange for om jeg faktisk kunne overskue det tidsmæssige perspektiv (læs arbejde) der ligger i at holde bloggen opdateret, men nu prøver jeg altså. Og her fik jeg så ret, til tider har jeg haft svært ved at opdatere siden lige så tit som jeg gerne selv ville, hvilket Martin Olafsen også har bemærket, faktisk så meget at han ikke længere har et link til min side på hans egen side, så kan jeg lære det, læs mere om det her; http://ovolley.blogspot.com/2008/01/slettede-blogger-links.html

Ellers ville jeg med min blog bare gerne have en mulighed for hurtigt at kommunikere mine personlige holdninger ud til volleyball interesserede personer som havde/har tid/lyst til at læse min blog.

Ad. 2. Jeg er jo, tro det eller lad være læreruddannet fra seminariet i Skive, og en af de ting jeg husker fra seminariet (min pæd. lærer Jette Irene Larsen gentog det hele tiden) er hvor vigtigt det er at det man laver det også har et formål. Jeg var/er ikke helt enig med hende der var faktisk ikke ret mange ting vi var enige om men lad det nu ligge…

Det eneste formål jeg havde med min blog var sådan set, den enkelte at komme ud med min egen personlige holdning til det jeg oplever i et forum hvor det var læseren selv der bestemte om de gider læse det eller ej.

Ad. 3. Som jeg allerede har afsløret så har jeg besluttet mig for at skrive videre, og jeg har også besluttet mig for at skrive når det lige passer mig og jeg vil slet ikke love at det bliver mere kontinuerligt for jeg vil ikke love noget jeg allerede har en fornemmelse af jeg ikke kan holde.

Men siden lever videre og jeg håber den kommer til at fejre mange flere fødselsdage i fremtiden

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jamen tillykke med 1 år så :).

sålænge volleytraener.dk opdaterer når der er nye indlæg får man jo set med uanset frekvensen af indlæg :).

Selv har jeg skrevet ekstremt meget i perioder, det kommer helt an på hvordan man har det og det værste er helt klart hvis man føler at man bør skrive og ikke fordi man lige har noget på hjertet.

Jeg forventer dog et indlæg indenfor de næste 3 måneder så os ikke herreelite folk kan holde os opdaterede i den jydske del også :).

vi ses
/William

Unknown sagde ...

Jeg siger også tillykke.

Det vil da kunne glæde mig at genoptage dig i det gode selskab, men det kræver jo at der sker noget nyt oftere.

Det er med stor spænding at jeg hermed vil følge den næste prøveperiode.

MVH
Martin