søndag den 18. februar 2007

Ny blog!

Hej og velkommen til min blog, Volley - West

Ja så er det blevet tid til at jeg også syntes jeg skulle have min egen blog...

Jeg bruger meget tid på at "flyve" rundt på alle de andre volley blog´s der findes og syntes egentlig det er en rigtig god måde at komme ud med personlige holdninger til det man oplever! Og jeg har egentlig længe gerne ville med på vogen, men var bange for om jeg faktisk kunne overskue det tidsmæssige perspektiv (læs arbejde) der ligger i at holde bloggen opdateret, men nu prøver jeg altså.

Og det er vigtigt for mig allerede nu at gør op mærksom på at alt hvad jeg skriver på denne blog er for egen regning, og ikke skal tages som et udtryk for andres holdning men kun min egen...

Jeg har mange kasketter i volley og et af mine første indlæg vil sikkert blive om nogle af alle dem og ikke mindst om hvordan jeg får det hele til at hænge sammen.

Jeg vil nok også på denne blog ind imellem skrive noget om mit arbejde men det mener jeg helt sikkert også kan komme ind under Volley - West, for mit arbejde består jo stort set kun af volley, volley og volley. Jeg er jo ansat på idrætsskolerne i Ikast, som man kan læse mere om på www.isi.dk

Jeg håber i kommer til at syntes om min blog, men har i kommentar og eller spørgsmål er i altid velkommen til at kontakte mig.

MVH
Flemming West
Volley - West

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Flemming!
Tillykke med din blog! Glæder mig til at læse mere! Kunne se at I vandt rimelig komfortabelt over Grøndal. Jeg håber nu vi kan drille jer lidt igen i vores næste møde den 24.3.

Henrik. Ikast/SKF

Anonym sagde ...

When will you write something in English? So I can satrt to understand and make better comments... My Danish is not good yet...
Tkae care coach. I miss you and the guys.

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger