onsdag den 5. september 2007

H1-ASV

Så er det 14 dage siden eller måske snart tre uger siden jeg bestemte mig for hvem der skal deltage i H1 truppen. Og jeg vil i dette indlæg fortælle lidt om hvem og hvorfor…

Vi forsøger at arbejde super seriøs med holdet, og derfor ville vi også gerne have en trup på 13-15 spiller, så vi altid selv i tilfælde af skader eller lignende kan være 12 spiller til træning.

Jeg har tidligere skrevet om de mange hævere jeg havde i truppen, og det var faktisk på den plads der var den største og sværeste opgave, da alle de 5 hæver jeg havde tilbage var/er rigtig dygtige. Philip måtte i starten af august trække sig fra truppen da han begyndte at døje med tommeltotterne hvilket ikke er så heldig når man læser til fysioterapeut, hvad Philip nu går at lave ved jeg faktisk ikke helt men mon ikke han skal spille noget 2. hold i Skovbakken, det tror jeg. Så havde jeg fire hævere tilbage og skulle bruge tre. Jeg valgte at sortere Jan Dahl fra truppen, mest af alt handlede det om at jeg havde svært ved at vurdere hvor han rent faktisk stod efter sine mange skader. Jeg valgte at tilbyde Jan at træne med H1 mandag og fredag og så spille på H2 hvor fra han så måske kan spille sig tilbage i H1 truppen, hvis han kommer tilbage i topform.

Altså er det herefter Jeppe Ravn, -tilbage fra Spentrup, Christian Hesselberg Jensen (Crølle) –fra IF Lyseng og Thomas Stampe –fra Frederiksberg som er hæverne i H1 truppen.

På centeren har vi Karsten Mikaelsen –fra IF Lyseng, Diego Cella og Thomas Astrup (Ace) begge spillede også H1 sidste sæson.

På kanten har vi hentet Martin Henningsen –fra Spentrup, Michał Lukaszczyk –fra Lodz i Polen og Simon Roslyng –fra IF Lyseng de skal supplere de ”gamle” ASVer Henrik Østergaard og Marius Kristensen.

Som libero har vi Anders Aarkrog. Alt i alt en trup som lige pt er på 12 spillere. Vi er pt ved at supplere truppen, og håber meget på at få endnu en center og en kant mere med i truppen før første turneringskamp.

Vi har allerede siden holdet blev udtaget spillet tre trænings stævner men mere her om en af de næste dage.

Ingen kommentarer: