lørdag den 9. juni 2007

Sommer varmen har ramt os alle!

Ja overskriften dækker jo nok mest over min egen dårlige samvittighed, for det er alt for læge siden jeg har fået skrevet noget her på siden, og det er ikke fordi jeg ikke har haft noget at skrive om men måske mere et udtryk for dovenskab :-) når først sæsonen går på hæld har jeg brug for at få fyldt batterierne op igen og det er det jeg pt er i gang med, man gør den slags på forskellig måde men jeg gør det ved at bruge tid på nogle af alle mine andre fritids beskæftigelser, såsom at spille lidt golf, se noget fodbold live på stadions rundt omkring i danmark, afslutning på efterskole ophold og meget mere...

Men jeg har flere indlæg til siden her til at ligge (mangler bare lige sidste hånd) så der sker snart noget mere her igen, jeg mangelr bla at skrive om;

Efterskole DM
IG med Grønland
ASV Volleyball
HU-landsholdene
osv

Og der sker snart noget, fortsat god sommer...

Ingen kommentarer: