torsdag den 26. april 2007

Rygter er der altid mange af



Og specielt i denne tid...


Men nu kan én af de rygter som har været i omløb (har jeg hørt) bekræftes...





Denne mand og "ejer" af denne side skal i den kommende sæson træner elite herre holdet fra ASV Århus...



Og denne historie kan der læses mere om følgende hjemmesider, og det gøres ved at følge disse links;

Til Århus Stiftstidende; http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070426/STIFTEN/104261052/0/AMTSAVISEN&SearchID=73279264073759

Og avisen der dækker Randers området og dermed Spentrup har lavet et længere indlæg omkring dette klubskifte, avisen hedder Randers Amtsavis, og du kan følge dette link; http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070426/AMTSAVISEN/104260891/1283/AMTSAVISEN

Senere skal jeg nok selv kommentere disse to artikler og selvfølgelig komme med en nærmere forklaring hvis det skulle være nødvendig :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvornår er det vi må hører de der kommentarer ?

Flemming West sagde ...

Lige pludselig! kommer de, de kommentar, lur mig om ikke jeg har ret...

Hvem er du egentlig?

Anonym sagde ...

Hvornår bliver det endelig hold udtaget i ASVs elitehold. Vi er nogle der er nysgerrige efter hvem der kommer på holdet.

Flemming West sagde ...

Ja spænende bliver det! men det er en kæmpe opgave, og der er forskellige terminer, som jeg vil "forsøge" at overholde...
1. jeg vil umiddelbart efter sidste træning (Træningskampen mod Grønland) skære i antalet af hævere pt har jeg jo 5 i truppen!
2. senest den 15. august (eller lige der omkring) vil jeg udtage den endelige trup!

Hvis du skulle have lyst til at komme med skal jeg bede dig bruge dit navn fremfor anonymous!