torsdag den 27. september 2007

H1 ASV Århus Volleyball

Og så til det indlæg jeg har "lovet" jer alle sammen om mit eget hold i ASV Århus

Her over ser i det første hold billede, taget ved Middelfart stævnet for 14 dage siden, på billedet mangler Thomas Stampe og Hnerik Østergaard.

Da jeg startede i ASV tilbage i maj måned, afholdte vi try out og vi fortsatte den i de tre første uger af august og ja man må kalde det en stor succes for rigtig mange spiller har kigget forbi vore træninger og deltaget og tak til dem allesammen for at vise den interesse for vores projekt, og held og lykke til dem der valgte noget andet eller dem som der ikke blev plads til i truppen!

Tilbage i truppen af dem som i sidste sæson rykkede op fra 1. division er kun, Henrik Østergaard, Marius Kristensen og Diego Cella så der skulle hentes nye spiller ind efter min tiltrædelse. I starten af august kom vores polske ven Michal til Århus, Michal var til prøve træning tilbage i maj og vi vidste derfor at han ville komme tilbage, Michal passer rigtig godt ind i vores trup, hvor han i den kommende sæson ville skulle udfylde pladsen som diagonal. Til at supplere Michal er kommet Henrik Mortensen fra Esbjerg, Henrik skrev til mig en dag og spurgte om jeg kunne bruge en diagonal, og som jeg skrev tilbage så siger man vel aldrig nej til dem der vil noget og Henrik ville bare erne træne så meget som muligt og var klar til at tage chancen og flytte til Århus med alt det indebære. Og i dette tilfælde betyder det for Henrik at vi nu har indkvarteret ham i et hus ude i Brabrand sammen med Michal og vores sidst nye spiller nemlig Leandro Menegaz som vi har hentet i Brasilien, Leandro skal vi bruge på den ene center plads og Leandro har allerede overrasket positivt og han bliver forhåbentlig en af de spillere som kan trække folk i Gl. stadionhal når vi spiller på hjemmebane om ikke andet så for at se fyrtårnet (205 cm) på center pladsen er der ellers blevet plads til Diego Cella som også spillede i ASV i sidste sæson og før det i SK Århus, Diego er fra Italien men blev hen over sommeren gift her i Danmark så forhåbentlig har vi glæde af ham mange år frem. Vi har også en debutant på center pladsen nemlig Lars Flemming Hansen som er kommet til fra Horsens, Lars har endnu ikke spillet divisions volleyball, men han er høj og er allerede gået rigtig meget frem, så vi glæder os til at se hvad det kan blive til. På kant pladserne skal vi spille med de to "gamle" ASVér Marius Kristensen og Henrik Østergaard, og de skal kæmpe om pladsen med Martin Henningsen som er kommet til ASV fra Spentrup, Martin er holdets anfører om en af de få med stor elite erfaring i truppen, Simon Roslyng er også kandidat til en af kant pladserne, Simon er kommet fra IF Lyseng, hvor han i flere år var fast del af første holdet og ungdomstræner, men efter at flere af spillerne ikke villefortsætte i Lyseng valgte Simon at prøve lykken inde hos os. Sidst men ikke mindst skal jeg også nævne hæver pladsen, hvor vi spiller med tre nye eller næsten nye, Jeppe Ravn er tilbage i ASV efter en enkelt sæson i Spentrup, Jeppe har jeg trænet i Bedsted, Spentrup og nu i ASV så jeg ved hvad Jeppe står for som hæver, han skal slås om pladsen med "Crølle" og "Stampe" Crølle hedder egentlig Cristian Hesselberg og kommer fra IF Lyseng, Crølle er første års senior men ham forventer vi os meget af på sigt og det samme gør vi af Stampe som hedder Thomas, han kommer fra Frederiksberg som han er rykket op sammen med de sidste par år...

Så alt i alt en rigtig spænende trup, som selvfølgelig skal slås for at vinde kampe i elitedivisionen men det er vi klar til og jeg kan love jer alle sammen at den allerede i morgen mod Marienlyst vil få en skalle...

Held og lykke til alle jer andre, glæder mig til at møde jer...

2 kommentarer:

Linasolopoesie sagde ...

HELLO!!!
ME it would be a lot piaciuto
to be able to read what you write

but I do not know the language
they are Italian

and I know to only read English
if you come to find to me in mine

blog it makes it appeal to me so much
Blog and only the poetries

Che dirti more?
I augur you one happy day

Good bye soon

Lina---

Anonym sagde ...

Hej Flemming!
Bare af nysgerrighed, men mangler der ikke en libero i din beskrivelse.

Henrik Møldrup