mandag den 26. marts 2007

Bermuda trekanten

I det sidste 100 år er der forsvundet mere end 50 skibe og 20 fly i Bermuda trekanten. Næsten alle ting er forsvundet uden spor. En Vincent Gaddis, satte trekanten på kortet, i en 1964 udgave af Argosy beskrev de trekanten. Siden den blev opdaget er den blevet 3 gange så stor.
For nylig er Richard Winer blevet færdig med en TV dokumentar om trekanten. I filmen interview han en ekspert på området, han siger at de forsvindende skibe og fly er blevet overført til en anden dimension, som et resultat af et magnetisk fænomen muligvis sat op af Ufoer. Winer er i øjeblikket i gang med at udforske området med hans sejlbåd, han har været næsten hele området rundt, og han har ikke oplevet noget usselvanligt endnu.

Men det har jeg, og eg har ikke været der endnu... 3. kampe og tre uforklarlige nederlag, det må være den store stygge Bermuda der igen har været på spil :-)

Nej det er sku skræmende hvad det er der er sket de sidste 10 dage!
Først nederlage til Midtfyns VK som er forsvundet helt ud i trekanten og forhåbentlig har Richard Winer ikke hel nok til at han kan finde den der ude, for den vil jeg helst ikke se og eller høre om igen... Vi spillede og coachede piv ringe i den kamp så er det sagt.

Og så skulle vi afslutte sæsonen med endnu en hjemmekamp, denne gang mod Ikast/SKF og ja det kan være vi til næste sæson skal søge om at få lov til at spille alle vore kampe på udebane, for endnu engang skuffede vi alt og alle på hjemmebane i Spentrup og tabte skuffende 2-3 og ja cifrene er forsvundet ud i trekanten...

I et af de næste indlæg vil jeg forsøge at samle op på hele sæsonen, og jeg vil evaluere på indsatsen fra klub, spillerene og selvfølgelig min egen, og jeg kan allerede nu afsløre at den bliver skarp for det er altid trænerens skyld når det går så galt som her...

Tak for kampen til Ikast og tillykke med sejren...
Og tillykke til Hvidovre med oprykningen...

1 kommentar:

Kasper sagde ...

Mange tak. Og tak til Martin Henningsen og Jacob Ramsgaard for opbakningen til vores oprykningskamp.

Jeg kan kun sige at jeg ville have foretrukket Spentrup som oprykkere, hvis det ikke kunne blive os (på trods af alt hvad jeg har skrevet).

Men som vi selv oplevede sidste år, kan volleyball være svært at blive klog på. Og man har altså det bedste overblik når man kommer fra baghjul ;-)