lørdag den 20. september 2008

Beach volleyball dommer, der var engang!

ja der var faktisk en gang hvor jeg brugte næsten hver eneste weekend hen over sommeren på at dømme beach volleyball rundt omkring på de danske strande, men det er vel 5 år siden jeg sidst har været der ihvertfald sommer dommer, jeg blev simpelthen den gang træt af at bruge mit sommer liv på beach volleyball, ikke mere om det :-)

Men i år var mine gamle kollegaer (for det er faktisk stadig de samme der dømme) lidt presset omkring det at være dommere nok specielt til de to stævner i Løkken og Vejers og da det er nogle af de stævner jeg de seneste år gerne har været tilskuer til tilbød jeg at jeg da gerne ville hjælpe dem som dommer ved de to stævner hvis de ikke kunne finde andre, og det lykkes dem ikke selv om de sikker prøvede alt hvad de kunne for at undgå mig! Så jeg var tilbage på touren i år som dommer...

Men jeg vil slutte mit indlæg med at gentage min overskrift; Beach volleyball dommer, der var engang! for jeg kan godt allerede nu afslører at det kun bliver hvis de igen seriøst mangler dommer til næste år at jeg stiller op igen. Den tid hvor det bare var rigtig sjovt at dømme beach er bare forbi...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej West

Ja vi prøvede alt hvad vi kunne for at skaffe andre... Men nogen gange må man nøjes.. :-)

Men du klarede det okay.. Så er glad for at høre du stadig vil være redningsplanke hvis vi kommer helt i nød..